Allting på samma gång

Dem senaste veckorna har varit rätt pain in the ass. Känns som att allting är helt meningslöst. Jag har tappat motivationer till allting. Känslan när man i skolan nästan inte bryr sig ett dugg om hur det går, nästan så man struntar i att plugga överhuvudtaget. Just nu är det verkligen allting på en gång. Försover mig varenda dag, hinner aldrig äta frukost, när jag kommer hem från skolan sover jag bort hela dagen. Typ såhär är mina dagar just nu. Och det är tungt med tanke på hur mycket det är i skolan, hur mycket press man har på sig med tanke på hur mycket jag egentligen vill, hur mycket krav jag har att vara på topp hela tiden. Det går ju inte när man inte ens kan ta hand om sig själv ordentligt. Tror att det är en sådan period just nu. Ganska dystert, det är mörka tider ute, tiden bara rinner iväg. Jag hinner inte vila upp mig heller. Ja, det är helt enkelt galet mycket som pågår i mitt liv, allt på samma gång och det är inte enkelt men jag ger inte upp än. 

Jag kände att jag var tvungen att skriva av mig, jag behövde nog det. Så mycket som pågår i mina tankar just nu så måste jag bara få ut det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0