En annorlunda måndag

Det började med att jag tog ett tåg för tidigt, vilket aldrig brukar hända. Memorerade in att jag skulle gå klockan åtta istället för kvart över åtta som jag hade planerat från början. Men det är ju inte helt fel att komma en halvtimma innan första lektionen börjar. Som jag hade planerat så stannade jag i skolan i tre timmar i väntan på samtal. Lyckades göra lite nytta under dom timmarna! Det är underligt att tanken ens fanns där att vara i skolan från klockan två till fem istället för att åka hem och sedan åka tillbaka. Något som jag aldrig trodde att jag skulle göra, men med tanke på att jag bara skulle hunnit vara hemma i ca 45 min så var nog mitt beslut ganska lovande. 

Handlade sedan efter samtalet och åt på restaurang. Brukar inte heller hända på måndagar. Men Pizza Hut går ju aldrig att förneka. 

Klockan drar iväg och jag är så trött. Därför är inlägget kanske lite oförstående. Borde nog sova, hehe. 

En trevlig dag med fina vänner på restaurang för inte så länge sedan. Vad gör man inte för att få äta pizza, haha 
(ber om ursäkt för flummigt och trött inlägg, borde inte blogga såhär sent på kvällen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0