Gladare tider

Godmorgon måndag! Dagen har börjat bra. Vaknade en timma innan jag skulle gå så jag hann äta frukost. Brukar aldrig hända annars för jag brukar alltid försova mig. Sedan har jag nog listat ut varför jag inte har mått så bra på sistone. Jag har varit trött hela tiden och inte orkat göra någonting. Det har känts som att jag har haft feber men icke. Så jag tror att det är järnbrist. Hoppas att det hjälper nu när jag dricker en dryck med järn och vitaminer. 

Det känns iaf som att det är lite gladare tider. Hoppas att denna vecka inte är lika jobbig som förra veckan. Denna skoldag är inte så lång men däremot ska jag nog sitta i skolan i tre timmar i väntan på utvecklingssamtal. Måste nog plugga under den tiden eftersom att jag har några uppgifter som skulle vara inlämnda för några veckor sedan. Eller så åker jag hem, men det är ju å andra sidan lika jobbigt att åka tillbaka. 

Måste iaf göra mig i ordning nu. Bäst att inte missa tåget. Vill ha en bra måndag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0