Så glad

Jag behövde den här dagen verkligen. Bara att det är fredag gör mig så glad! Jag har varit pigg och bara allmänt lycklig! Tillskillnad från hur dåligt jag mått hela denna vecka. Det är väl min turdag idag. Skoldagen var inte alls så hemsk och den gick riktigt fort. Efter skolan gick jag & en klasskompis och fika på ett cafe. Riktigt mysigt! Påvägen hem gick jag till centrum och köpte två jeans. Det var ju riktigt skönt att knata runt i affärer själv. Nu är jag ännu gladare för att jag har lite nya kläder. Snart ska jag iväg och handla med familjen och därefter ska vi äta på restaurang. Sedan blir det fredagsmys hemma. Denna fredag alltså! Bästa dagen på länge! Äntligen ett leende på läpparna och äntligen lite gladare tider. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0