Besvärlig vecka

Det har varit så himla mycket de senaste veckorna. Det är knappt så att jag har haft tid att ta det lugnt och tänka på annat än skola, träning, ridning osv.. Därför har jag även lagt bloggen åt sidan lite för att hinna med allting annat. Igår var min enda lediga dag denna vecka. Missade ett helt studiebesök pågrund av att tåget jag skulle åka med var försenat. Så det blev en liten ledig dag för mig igår. Den mesta av tiden tittade jag på serier. Hittat en ny serie som verkar väldigt bra! 

Nu är jag på jobbet, men jag har inte börjat än. Förbannade bussar som går 1,5 h i timmen, så jag blev en timma tidig. Passar därför på att äta lite frukost och slänga in ett inlägg. 

Imorgon kommer dagen jag längtat så mycket efter! Tävling! Både dressyr och hoppning! Så galet taggad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0