Känslan av frihet

Den här dagen har varit ganska bra. Vi hade brandundervisning på förmiddagen, intressant och mycket som man egentligen inte är medveten om. Testade även på att släcka eld och att kväva eld med en brandfilt på en docka. Kan ju säga att jag höll på att sprängas av nervositet eftersom att jag aldrig har rört en brandsläckare och vet inte hur den fungerar men det gick bra! Slutade även tidigare idag, vilket kändes så skönt! Sitter nu hemma i soffan och bara tar det lugnt. Känner mig nästan lite fri, har ingen stress eller panik över något skolarbete. Känns himla skönt!
 
Dock är jag full av nervositet fortfarande, det är ju hoppning ikväll på ridskolan och imorgon är det även hoppning med skolan. Så taggad! Kameran hänger med till stallet idag, så det lär komma upp bilder och videor senare ;)
 
Min favorit. Imorgon flyger vi över hinder!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0