Dagens ridlektion - Zetra

Anledningen till att uppdateringen har varit kass är för att jag har pluggat i stort sett hela tiden i det faktum att jag hade prov både igår och idag. Men nu är jag fri för tillfället! 

Idag red jag Zetra igen. Det kändes bra att få sitta på honom igen eftersom att det gick så himla bra förra veckan. Han var väldigt fin idag med. Jag red dåligt vissa gånger då jag slarvade med halvhalter innan vissa galoppfattningar då han istället sprang in i galoppen. Fick till några bra galoppfattningar iaf! Vi red mycket framdelsvändningar, skänkelvikningar och galopparbeten. I det stora hela gick det ganska bra med övningarna. Kunde ha gått bättre om jag red nogrannare. Men jag är ändå nöjd! Har ändrat min uppfattning helt, jag tycker om Zetra nu. Han är mysig! 

Lite halvkassa mobilbilder, men söt är han ju! Video kommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0