Halkar ifrån blogglivet

Känns som att jag halkar av lite, glömmer/gör massa annat när jag tänker att ''Nu ska jag blogga!''. I helgen har jag haft fullt upp. Jag har jobbat både i lördags och söndags. Så jag har knappt varit hemma. I lördags hjälpte jag till med en uteritt och stannade kvar och jobbade ca två timmar extra. Gjorde lite stalljobb såsom mockning och fodring. I söndags hjälpte jag till att klippa hästar. Det är något som jag aldrig gjort förr, men riktigt roligt var det! Det är ju även bra att ha den erfarenheten ;) Igår spenderade jag lite tid med min mor, sen var jag tvungen att plugga hela kvällen, förutom när Idol rullade på tv:n. 
 
Hade lite tur imorse.. Fick ett meddelande från skolan att första lektionen är inställd, hade jag fått meddelandet två minuter senare hade jag gått hemifrån. Har nu en timma tid till godo och då tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga in ett inlägg så att ni iaf vet att jag lever! Idag ska jag göra ett litet ärende efter skolan och blir nog förmodligen att fortsätta plugga resten av kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0