Huvudet under ytan

Man kan ju säga att jag har haft huvudet under ytan ett tag.. Ingen bra uppdatering på några dagar vilket beror på att jag har gjort massor! I lördags jobbade jag lite extra (i det stallet jag sommarjobbade), hjälpte till med två uteritter. Det var underbart! Älskar ridvägarna där! Och att även galoppera upp för backar och tölta i stort sett hela tiden är ju en helt fantastiskt upplevelse! I söndags tog jag bara det lugnt, spelade tvspel i stort sett hela dagen. Det är inte helt fel på en söndag. Måndagen (igår) var riktigt bra! Vaknade på rätt sida och var otroligt glad hela dagen. Skrattade åt in princip allting! Brukar inte vara SÅ glad på måndagar annars, men kändes så härligt att inte ha ångest över första dagen på veckan (som brukar vara värst..). Var sedan på kalas, fikade där och tittade på idol.
 
Idag har dagen varit rätt okej också. Var dock inte så glad över att behöva kliva upp tidigt. Det var riktigt trögt att kliva upp, vet inte hur länge jag låg kvar. Det blev ganska så stressigt och trodde att jag skulle missa tåget, men turen låg på min sida! Har haft fullt upp med att möblera om i rummet de senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen. Har även suttit och slängt ihop en ny design. Kände att det behövdes. Kanske får lite mer blogglust nu när bloggen är lite renoverad.
Bild från i torsdags | Foto: Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0