Kan ju kalla det för galna morgonen

Godmorgon! Tyckte att jag gick upp i bra tid och kände att jag skulle hinna med allting. Men allt hann jag inte, vad jag hatar att stressa! Min ridjacka är spårlöst försvunnen, så jag var tvungen att leta efter den i löseri med tid. Men jag var tvungen att ta en annan.. Sedan flög tiden iväg och jag sprang till bussen. Trodde att jag skulle missa den, men jag hade turen på min sida idag också! Skulle bli så förbannad om jag missade bussen, inte nog med att min favoritjacka är borta någonstans.. Nu sitter jag iaf på bussen. Något som jag hann var att fixa frukost som jag tänkte äta på bussen. Det var ju applåder till mig det! Hoppas att dagen blir bra ändå! Det är ju en stalldag idag, vad är mer roligt än det! Senare på kvällen är det även ridlektion :)
Söta små kattungar i stallet där jag jobbade i lördags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0