Ut på äventyr

Idag ska jag och min familj ut på äventyr! Vart vi ska får ni reda på senare, kameran kommer hänga med!
 
Känns otroligt skönt med helg! Måste dock plugga mycket. Det är inge vidare att ligga efter.. En roligt nyhet är att jag förmodligen kommer tävla någon gång i oktober. Jag hoppas att det blir av då det nämligen är en tävling med gymnasiet på den ridskolan vi rider på. Var så länge sedan jag tävlade, jag vill ha tillbaka dom där tävlingsnerverna!
 
Något mer positivt är att jag kommer att jobba två lördagar i rad nästa vecka. Kommer att hjälpa till med uteritter, något som kommer bli supermysigt!
 
Händer i stort sett bara positiva saker. Detta år är verkligen mitt år!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0