Fallit tillbaka till en jobbig period

Nu är det den tiden på månaden jag inte är mig själv riktigt. Senaste gången det hände var hemsk. Kunde inte ta mig till skolan och vistas runt varken mina vänner eller familj. Nu hände det under dagens ridpass och det var fruktansvärt. Jag bröt ihop och det bara kändes så jobbigt. Jag kände mig värdelös och fruktansvärt arg på mig själv. Just i det läget kände jag inte igen mig själv. Jag brukar inte gråta. Men vissa perioder är jag mer känsligare och då händer det ofta att jag blir ledsen av ingen anledning. Kände att det var skönt att skriva av mig, vissa saker är inte bra att hålla inne. Vill inte att ni ska behöva läsa om mina "problem" men jag behövde som sagt någonstans att få ut det.

För att inte låta för negativ så är det hoppning ikväll om jag inte minns fel och det längtar jag verkligen till! Det tycker jag verkligen om så där får det inte gå snett ;)

Så glad som jag var uppe på Wången vill jag ju vara nu också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0