Mycket som händer just nu

Nu var det ett tag sedan, men det är så mycket som händer just nu. Det är mycket träning, ridning, skola osv.. Jag bloggar mest om det händer något roligt i mitt liv som kan vara intressant att läsa om. Det är kanske inte så kul att läsa om när jag går i skolan på dagarna. Det jag däremot kan börja blogga om mer är träningen. Jag har börjat styrketräna och det kanske kan vara kul att följa min utveckling inom det? 
 
Idag har jag iaf varit iväg och provridit en häst. Det gick riktigt bra, mer får ni reda på sen, hur det blir osv.. Ska iväg och provrida en annan häst nästa vecka också. Jag kan inte säga så mycket mer men det blir spännande sedan när jag får presentera en liten kompis här på bloggen!
 
Två bilder från en hoppträning för några veckor sedan för Helena Persson. Foto: Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0