Planer för idag

Lovet börjar dra sig mot sitt slut. Känns som att jag inte har gjort något vettigt alls. Bara varit hemma i stort sett. Var iväg och simmade på kvällen i tisdags, red ridlektion på kvällen i onsdags. Men på dagarna gör jag inget speciellt. Kan bli att jag fastnar vid filmer/serier eller spelar tvspel. Borde ju vara så att man hittar på något roligt istället för att bara sitta hemma och rulla tummarna. Kanske var så att jag har behövt denna ledighet ändå. Dock kände jag att hjärnan precis hade kommit igång i skolan och precis då vi fick lov. Det är så typiskt. Måste börja om igen när skolan börjar. Har så svårt att ställa om mig från ett lov till att börja använda hjärnan på allvar, så funkar det inte. Inte i min värld. Något positivt är iaf att vi ska iväg hela klassen till Wången om några veckor, ett ställe där vi ska köra travhästar. Det är verkligen något jag ser fram emot!
 
Planerna idag är att styrketräna. Annars känner jag att det här är en dag att bara ta det lugnt. Då jag har fullt upp i helgen är detta min sista ''lediga'' dag. Ska göra i ordning frukost sedan blir det träning. 
 
Bild från Instagram, tagen 15 februari. Snart tränat i hela två månader. Det går framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0