Provridning

Kom hem för en stund sedan. Har varit och provridit en häst, vilket gick toppen! Jag red ett superfint sto och det kändes verkligen bra! Supertrevligt att träffa nya människor som tar emot en på ett sådant bra sätt! Känns verkligen bra! Vet inte än hur det blir, så jag återkommer nästa vecka. Jag har så länge velat ha en medryttarhäst och jag tror att jag äntligen har hittat en som passar mig. 
 
Känner mig så glad att saker å ting går framåt! Är på en bra väg till körkort, har kommit igång och ska snart gå en kurs. Sedan är det att övningköra. Jag tog tag i att söka medryttarhäst förra veckan och har redan provridit två hästar, hur roligt som helst! Nu är det för mig att bestämma vilken som passar mig bäst. 
 
Btw, har ni sett att jag har gjort en ny header? Tröttade lite på min förra och tänkte att jag skulle göra en tillfällig header bara, men sen blev jag ganska nöjd med den så jag tror nog att den får sitta där ett tag! 
 
Saknar favoriten. Foto: Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0