Spontan runda i köpcentrumet

Det blev en spontan runda i köpcentrumet efter träningpasset. Hade eventuellt tänkt komma hem med en bikini. Då jag simmar minst två dagar i veckan vill jag ha en bikini som sitter bra, då min nuvarande är på gränsen till förliten. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vill hitta en bikini för ett bra pris och bra kvalité som även passar mig, men det är inte alltid så lätt. Det är inte den säsongen för bikini än, men lite fanns det att välja mellan. Tror att jag ska försöka plocka hem en när det är rea. Jag är en sån person som verkligen älskar att shoppa vid rea, det måste vara det bästa som finns! Finns ju inget bättre än att handla billigt!
Nåväl, det finns andra tillfällen. Jag är lite snål mot mig själv skulle jag nog vilja säga. Finns det saker som jag skulle kunna ha råd med men som är dyrare än vad jag tänkt mig så gör jag det på en ganska stor risk att kanske inte bli nöjd. Så då tittar jag vidare och bestämmer mig senare. Så är jag lite som person, måste hitta kläder som jag verkligen känner att jag vill ha på mig. Kan vara så ibland att jag för hastigt köper kläder som jag sedan ändå aldrig använder. 
 
Fredag är det ju idag. Något som jag tycker är lite skrämmande är att jag alltid glömmer bort vilken dag det är på loven. Det här lovet har gått otroligt fort, kanske beror på att jag knappt har gjort något. Planen kväll är fredagsmys med familjen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0