Nytt år, ny månad

Det känns så overkligt att vi redan rullar in på 2015. Men det är nytt år och ny månad så nu är det bara tänka positivt. Det är inte många månader kvar tills jag fyller 18 år. Jag tror att det här året kan bli riktigt bra! Jag inleder året med att ha ett mål att börja träna regelbundet och det känns som en bra början! Något nytt som händer i år är att jag slutar rida på ridskola, inte av egen vilja, utan av andra skäl. Förmodligen söker jag medryttarhäst men jag har inte tänkt längre än så. Vad som händer sedan vet jag inte, det är bara att vänta och se! Och hoppas på något bra utav det.
 
Det är även sista lovdagen idag innan skolan börjar. Lovet har redan flygit iväg till en annan tidsperiod, mår lite dåligt av det. Vill ju fortfarande känna denna frihet utan att bli tvungen att stressa som en stucken gris. Jag håller tummarna att denna termin inte tar kol på mig. Jag försöker ändå tänka positivt för man kan ju trots allt alltid ta nya tag och jag brukar kunna ta mig tillbaka till toppen även om jag under tid kastas ner till botten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0