Och då var helgen slut

Önska att helgerna inte gick så fruktansvärt fort, känns hemskt när man inser att det är söndag och får ångest över att det är skola nästa dag. Lite nytta har jag gjort i helgen iaf! Städat i stort sett hela lägenheten förutom mitt rum som egentligen var prio ett. Bra där haha! Bombnedslag i mitt rum, men har iaf tvättat sängkläderna, så det känns ju lite duktigt. Igår tränade jag. Motioncyklade i 10 min, motionerade på gåbandet i 15 min och gjorde situps i 8 min (tränade i 20 s och vilade i 10 s). Tog det lite lugnt igår, för jäklar vad jag har träningsvärk i benen från i fredags när jag gjorde squats. Så det jag tränade var konditionen och styrka i magen. (Detta skulle egentligen publicerats igår)
 
Idag är det redan måndag. Mer än halva dagen har gått, men vilken bra måndag det har varit! Brukar aldrig vara särskilt glada miner på måndagar, men idag var jag på bra humör! Verkligen sugen på att träna, men det får vänta till imorgon, måste ju ha minst en dag vila eftersom att jag tränade igår. Sen blir det nog inte träning förrän på torsdag eller fredag, eftersom att jag rider två gånger på onsdag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0