Tisdag

Idag har det varit en riktigt bra dag! Om man bortser från att jag försov mig, tåget som jag skulle ta var inställt och att jag ramlade påväg till skolan så har jag varit otroligt glad. Fruktansvärt halt överallt idag. Skrattar fortfarande åt att jag ramlade, fy vad pinsamt då det var massvis med människor runt omkring haha. Jag var även nära på att ramla påväg hem också, men då lyckades jag hålla mig kvar på benen. När jag kom hem fick jag något konstigt ryck och började städa rummet. Nybäddad säng, och kläderna ligger nu i garderoben. Det känns otroligt skönt!
 
Har även hunnit att träna. Idag körde jag på riktigt ordentligt. Gjorde squats i 8 min, rygglyft i 8 min, plankan i 3 min, situps i 5 min. Då tränade jag i 20 s och vilade i 10 s. Använder appen tabata vilket är super till dessa typer av övningar! Gjorde även biceps med 3 kg och slutligen med 5 kg. Sammanlagt blev tiden 32 min inklusiv några minuters stretching vilket för mig är en lagom tid att träna såhär i början. 
 
Började träna nu i början av januari och såhär ser min kropp ut idag. Det här gör jag mest för min egen skull för att jag ska kunna se om några månader vilken skillnad det har blivit. Jag har ett mål och dit ska jag nå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0