Träning

Nu har jag börjat komma in i en period där jag vill träna och verkligen kämpa för det! Det känns så bra att jag bestämde mig för att börja träna regelbundet. Förut kunde jag träna i några veckor men sedan gav jag upp. Nu ska jag försöka träna minst 3 dagar i veckan fram till sommaren. Det är mitt mål! Jag har alltid velat ha mer muskler än vad jag har, jag vill kunna äta hälosamt samtidigt som jag kan känna att träningen ger något. Konditionen är inte så illa, nu är det fokus på muskler som behöver byggas upp! 
 
Mådde inte så bra imorse, så jag stannade hemma från skolan. Senare på eftermiddagen kände jag mig piggare och inte lika hängig. Så jag styrketränade i ca 25 min, särskilt mage, rygg, ben och rumpa med övningar som situps, rygglyft och squats. Senare på kvällen innan middagen tränade jag istället med hantlar, körde mest på biceps. Det är hur jobbigt som helst, men jag tänker inte ge upp än. Nu har jag ett mål och då ska jag nå dit också! 
 
Min träningsdagbok än så länge!  
Lite inspiration som hjälper mig att tänka rätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0