Don't dream your life, live your dream

Oj, vad det var länge sedan jag uppdaterade här. Jag kan inte ändra på de sidor som redan är skrivna men jag kan börja på ett nytt kapitel. 
 
Igår på eftermiddagen övningskörde jag. Det har varit ungefär två veckors mellanrum senast jag körde. Det verkar sitta kvar i ryggmärgen, jag hade inte glömt bort! Jag började med att köra runt på en parkering för att känna att jag har koll på start och stopp i och med att det var två veckor sedan jag körde senast. Jag körde sedan på en väg där det bland annat var trafik, stopp- och väjningsplikt på vissa ställen, några farthinder, en återvändsgränd. Ett bra ställe att även träna vägmärken och vägmarkeringar. Jag blev förvånad, trodde inte att det skulle gå så bra som det gjorde. Trodde även att jag var tvungen att börja om från början, det blev ju så delvis, men jag ligger fortfarande på samma nivå som för två veckor sedan men jag har långt kvar till målet.
 
Lite senare idag ska jag iväg på teorikurs på trafikskolan. Det är två gånger kvar. Jag ska även börja köra på trafikskolan så snart som möjligt. 
 
Det blev inget sommarjobb denna sommar vilket jag skulle kunnat haft chansen att få om jag hade sökt tidigare så jag har ingen annan än mig själv att skylla. Men jag satsar på att ta körtkort istället! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0