Övningskörning på schemat

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, riktigt skönt! Behövs ibland. Var på synundersökning lite senare på eftermiddagen. Nu är nya glasögon på g! Sedan blev det en spontan middag på en kina restaurang. Det var välbehövt.
 
Därefter var det övningskörning på schemat. Körde samma runda som i förrigår. Känns att jag börjar få bättre koll på både rätt växel vid rätt hastighet och att jag vet hur jag ska agera vid särskilda vägmärken osv.. Inga motorstopp, så det är ett steg uppåt! Blir att träna på samma runda nu tills jag känner att jag är mer säker på min körning innan jag kan gå vidare till större vägar. Riktigt kul att det bara går bättre och bättre för varje gång! 
 
Vad jag tycker om dig fina häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0