En sån där ovanligt bra måndag

Vilken bra dag det har varit idag! Redan från början till slut. Måndagar brukar vara min fiende, men idag var vi bra överens. Låter som att det är en människa jag skriver om, men lite så känns det faktiskt! Borde ju inte vara glad över att vara tillbaka i skolan, men något jag är glad över är att träffa min fina vänner! Bra humör helt enkelt och det är ovanligt på en måndag så jag har inget att klaga på! 
 
Har börjat kolla på en ny serie, Arrow. Riktigt spännade! Så det är vad jag ska göra resten av kvällen. Imorgon är det en lång dag. Slutar inte plugget förrän kl halv fem och efter det ska jag iväg och simma. Jag lär vara död imorgon, men förhoppningsvis överlever jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0