I någon annans värld

Jag har inte varit mig själv de senaste dagarna. Jag har inte kunnat prata med min familj och inte heller kunnat åka till skolan. Jag vet vad det beror på och det är inget konstigt egentligen. Det är bara jobbigt för mig själv att det blir så att jag mår så dåligt att jag inte kan vara i närheten av andra människor. Det är som att jag hamnar i någon annas värld, det är inte min egen värld. Det är läskigt när det blir så, jag känner inte igen mitt humör eller mitt beteende. Därför har jag inte bloggat något, så att ni vet varför. 
 
Jag mådde bättre senare på fredagskvällen, så då åkte jag ut till stallet och red min nya medishäst. Hon var ganska pigg så jag jobbade med övergångar och lösgörande. Avslutade när det kändes bra! Det känns som en bra början. Nu är vi igång! 
 
Igår (lördags) tog jag det lugnt på förmiddagen. Lite senare på kvällen åkte jag till stallet. Då var det löshoppning som jag fick vara med på. Riktigt roligt var det! 
 
Idag känner jag mig äntligen som mig själv! Pigg och glad så som det ska vara! Min mor kommer hit om en liten stund, då ska vi nog fika tillsammans och senare laga lunch tillsammans. Ska träna och plugga lite senare och även titta vidare på Arrow som jag precis börjat kolla på! Det känns som att den här dagen kommer att bli bra! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen in i klubben säger jag bara Louise! Har mått precis som du fast hela veckan. Idag kände jag verkligen att jag var tillbaka igen! Kul att du också har hittat tillbaka igen! :3 <3

2015-03-08 @ 15:56:12
URL: http://tworiders.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0