Mål för 2015

  • Det största målet av allt var nog att börja styrketräna. Det var mitt nyårslöfte, att framför allt träna till sommaren. Och om jag klarar det så fortsätter jag! Jag strävar efter att ha en sådan välbalanserad kost som möjligt och jag vill få ut något av träningen. Eftersom att jag styrketränar vill jag få mer muskler och jag vill kunna vara nöjd med hur jag ser ut. 
  • Jag vill ta körkort. Det är något som jag har tänkt på länge, men har alltid sagt ''det tar jag när jag fyller 18''. Jag fyller 18 år i april och det känns som att det här är rätt tillfälle, så jag tog tag i det! Om allt går som planerat börjar jag övningsköra till sommaren. 
  • Jag vill ha ett jobb. Just nu söker jag efter ett helgjobb framför allt (eftersom att jag fortfarande går i skolan så kan jag inte jobba på heltid). Det känns väldigt svårt att hitta något som passar, men jag fortsätter att leta! 
  • Medryttarhäst. Det är någon liten del som saknas i mitt liv och det är medryttarhäst. Just nu har jag provridit två hästar och jag tror att framtiden ser ganska ljus ut! 
Lite mål jag har för det här året. Jag hoppas att alla dessa punkter kommer vara uppfyllda inom det här året!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0